A 7. Lovassági ezred egy zászlóalja érkezett hazánkba még június végén és több hétig tartózkodott az újmajori kiképző központban és hajtott végre lövészeti feladatokat magyar katonákkal a bakonyi lőtéren. A katonák az államokból érkeztek a technika viszont Németországból, Grafenwöhr-ből jött. A zászlóalj M2 Bradley eszközökkel volt jelen, összesen 30 db-al+egyéb technika. A technikai eszközök és személyzetük még augusztusban indult vissza. A lovassági ezredet 1866-ban hozták létre, az 5. Zászlóaljat pedig 1966-ban.
A Bradley járművek M242 Bushmaster, 23 mm-es ágyújának csövét leszerelték a szállítás alkalmára:
Felkészítik a pőrekocsikat a járművek fogadására:
A pőrekocsik a DB, az-az a Deutsche Bahn tulajdonai:
Érkezik a zászlóalj másik "fele" a vasútállomásra:
A járművek a lőtérről közvetlenül érkeznek és a főutat keresztezik, a vasútállomásról picivel bővebben ITT ÍRTAM:
M88A2 Hercules műhelykocsi, 1000 lóerős turbó dízel motorral:
31 tonnát tud megemelni a M88A2 Hercules daruja...a dátum az újraminősítést jelöli:
M7 BFIST (Bradley Fire Support Team), az-az parancsnoki Bradley. Az M2-es Bradley-ből kialakítva, mely célinformációkat nyújt a szakasznak. A lézeres célmegjelölő eszköz, bal oldalt a képen a TOW indító helyén:
Halad közben a teherforgalom:
Oshkosh FMTV:
Eligazítás a berakodás előtt:
Egyenként felvezetéssel indulnak meg a járművek:
Hibázni itt nem szabadna:
Itt bizony a külső emberen sok múlik:
Az első járműveknek végig kell hajtaniuk a szerelvényen:
A rakodó rész területe végig beton lapokkal van kirakva:
TOW indító hátulról:
Előkészítik az ékeket:
MÁV V63 sorozat egyik mozdonya, ez a példány 1986-ban került a MÁV tulajdonába...szép új festése van:
MÁV V43 sorozatú mozdony vontatja, ha jól emlékszem a szombathelyi szerelvényt Budapestre:
Halad a sor:
A bejegyzés trackback címe: